Bara vanlig dag/ovanlig dag

                                                                                  Hejsan igen <3
Denna dagen började med att vi började typ 1 ½ timme innan vi skulle idag bara för vi ska ha en gemensam temadag, de har jag blandade känslor...de va ju lixom inte bara de att vi skulle ha temadag utan vi skulle gå en tipsrunda oxå idag i de svinkalla vädret på morronen, alla hatade det och det var helt onödigt.
Sen när det var lunch så fick jag chansen att snacka lite själv med Jelly o de va hur mysigt som helst.. vi har inte hunnit snacka så mkt på senaste tiden så de va kul o snacka av saj lite^^

kl 22.21 onsdagkväll
Just nu sitter jag på sängen och skriver lite i min blogg, chattar på msn och tittar på tv på samma gång.. tur man e tjej så man kan göra fler saker på samma gång^^ ja chattade med min älskling innan ikväll och han ville jag skulle ge honom en ledtråd till vad jag hade köpt till honom som present, så jag sa att ha kommer gilla att ha de på sig.. sen sa ja int
för då kanske ja skulle försäga mej,  ja är å bra på att råka säga för mkt när ja inte ska de.. haha.. Sen när han hade gissat på en hel del olika saker och jag sa nej på alla saker han gissade på så sa han : e de p-piller du har köpt till mej? ( måste bra kommentera här att han inte tänkte ett dugg när han skrev o fråga de).. jag trodde ja skulle dö av skratt när jag läste vad han hade skrivit^^

hmm asså de e svårt ibland att komma på  vad man ska skriva så ja skriver bara de första som kommer upp innanför pannbenet ^^ just nu är det svinvarmt inne på mitt rum, men som tur är så har ja fönstert öppet plus att jag har en fläkt oxå(A) nu lyssnar jag på en väldigt bra och känslosam låt... shirley clamp-jag fick låna ne ängel..... tankarna går runt i huvudet när man hör på denna låten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0