nu så xD

Hellu igen!
Nu börjar jag känna att jag har kommit in i detta med att blogga och det känns bra..
men varför egntligen ska alla blogga? Det är juh ett bra sätt och förmedla vad man egentligen tycker och tänker, men vrf ska man egentligen skriva det på en blogg? men skit samma nu xD;)
Just nu sitter jag på en engelskalektion och vi ska jobba med våra enskillda uppgifter och jag ska skriva ochh hitta fakta om pjäsen Hamlet... men ja har tyvärr glömt en del saker hemma som jag har tagit fram om Hamlert så de blir lite svårt idag att jobba med det så ja tror ja får jobba hemma med det istället =/........hehe ja snacka med min lärare nu precis o ja får göra de ja skulle hemma istället så ja kan fortsätta blogga en stund till ^^

Ja mkom på just nu att ja inte har presenterat mej redit så ja tänkte göra de nu så ni vet vem det är som ja snackar med^^
Jag heter Carro och är 18 år och bor i skåne..... jag har haft pojkvän sedan ett år tillbaka ungefär, han blir 20 år nu den 23 sep så ja måste komma pånått fint till honom ja kan köpa, men ja vet inte redit vad ja ska köpa till han så =/ men ja skulle gärna vilja ha lite tips på vad ja kan köpa till honom så om ni vill så kan ni gärna komma med förslag (A)....

ha de bra så länge så återkommer ja om ett tag igen ;)^^ pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0