Tisdag 16/9

Ciao allihopa!
Nu är det ännu en ny dag i skolan just nu har ja språk, ja läser italienska, har gjort de nu sedan i ettan. Vi började klockan 08.00 i morse och jag kan säga att ja va inte pigg i morse när klockan ringde xD men som tur va så åkte jag bil till skolan så jag slapp gå upp kl 06.00 för att hinna med bussen, nu kunde ja sova till lite innan 7 istället. Idag har jag en sån lååång jävla dag,  ja går ända till 16.00 idag =/(

Idag ska vi få besök av vår egna gymnasiepräst i etfermiddag, vet inte om de kommer bli kul eller vad de blir.. menmen vi lär märka de sen.. han ska komma för vi har temaveckor nu ju så han ska väl ha ett fördrag om någonting.. men ja är inte så religös av mej så ja tycker inte det är kul att de ska va ett föredrag med en präst xD
god mat blir det heller inte idag =/( det blir nått med kräftkött med dillpotatis.. haha..

Nu är det inte många dagar kvar innan min älskling kommer hem till mej över helgen, det har gått snart två veckor nu sen ja träffade honom senast =( Vi ska ha kalas för min lillasyster som fyller 11 år.. sen dagen efter så fyller min älskling 20 år så då ska ja fira honom, men vi ska egentligen inte göra de förrens den 27 helgen efter asså för då ska mina päron komma hem till hans familj. Det är första gången dom ska komma hem till David.. jag är lite nervös över de, man vet aldrig hur dom kommer reagera eller vad man ska säga xD själv så älskar jag att vara hemma hos honom, hans familj är så underbar.. iaf hans mamma( hönan) hon är den sötaste mamman jag någonsin har träffat hehe.........

menmen nu ska ja avsluta denna bloggen för denna gången men ja återkommer senare idag... pöss på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

xD

2008-09-18 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0